Andere dingen die gedaan zijn om aan geld te komen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Teun - WaarBenJij.nu Andere dingen die gedaan zijn om aan geld te komen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Teun - WaarBenJij.nu

Andere dingen die gedaan zijn om aan geld te komen

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 Februari 2017 | Nederland, Hilversum

Ik heb naast dinertjes maken, een loterij houden en oliebollen bakken ook nog andere dingen gedaan om aan geld te komen. Om te beginnen heb ik van sommige mensen geweldige hulp gekregen. Ik heb op mijn verjaardag prachtige donaties gekregen, ik heb van iemand van voetbal spullen gekregen die ik kon verkopen en ik heb zelfs 50 euro gekregen van iemand die ik eigenlijk niet eens kende (deze persoon vond het zo leuk dat ik naar Malawi ging dat ze me wilde helpen). Verder heb ik keihard gewerkt bij Plus de Vries waar ik veel geld kon verdienen. Ook heb ik een presentatie gehouden over Malawi met iemand die ook naar Malawi gaat in het bejaardentehuis de Egelantier en hier hebben we een mooi bedrag opgehaald. Graag bedank ik iedereen die mij gesteund heeft om deze reis mogelijk te maken, zonder jullie was het niet mogelijk!
Verder zijn er nog foto's te zien van mijn acties onder het kopje ''foto's''.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ik ben Teun Swierstra, ik zit in 5 vwo van het Roland Holst College en samen met 20 medeleerlingen en 3 begeleiders ga ik 2 weken lang naar Malawi om daar het land te leren kennen en de bevolking te gaan helpen. Op deze pagina kunt u mijn inzamelacties bekijken en mij volgen tijdens mijn avonturen

Actief sinds 29 Dec. 2016
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 11362

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 25 Februari 2017

Naar Malawi!

30 Juni 2016 - 10 Februari 2017

Geld inzamelen voor Malawi!

Landen bezocht: