Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Teun - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Teun - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 Februari 2017 | Nederland, Hilversum

Over ongeveer een week zal ik bezig zijn met het inpakken van mijn spullen en zal de spanning groot zijn want dan ga ik eindelijk naar Malawi. Op deze blogwebsite kunt u mij volgen tijdens mijn reis. Er zal waarschijnlijk niet zo vaak een verslag op komen omdat we weinig WI-FI hebben in Malawi maar als ik wel verbinding heb zal ik de verslagen erop zetten.

  • 09 Februari 2017 - 22:29

    Loek:

    Leuk Teun, ik ben erg benieuwd broer

  • 13 Februari 2017 - 17:00

    Opa En Oma Swierstra:

    Het is zover je zit nu in Malawi. Natuurlijk zijn we erg benieuwd hoe het met je gaat.
    Al weet ik zeker dat je als zeer zelfstandige jongen je weg daar wel weet te vinden.
    Al eerder heb ik tegen je gezegd, dat ik buitengewoon trots op je bent dat je de voorbereiding van de reis zo goed hebt gedaan.Zelf heb je al het geld op vele manieren verdiend. Knap hoor!!!!
    Natuurlijk zien we uit naar je reisverslag. Hopelijk heb je daar wifi, zodat je de verslagen kan versturen.

    Teun houdt je haaks en doe je best.

    groetjes
    Opa en oma

  • 16 Februari 2017 - 11:41

    Evelien Smallenburg:

    Hoi Teun,
    Hoe is het nu met jou, al een beetje gewend?
    Groetjes en veel suces.
    Evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ik ben Teun Swierstra, ik zit in 5 vwo van het Roland Holst College en samen met 20 medeleerlingen en 3 begeleiders ga ik 2 weken lang naar Malawi om daar het land te leren kennen en de bevolking te gaan helpen. Op deze pagina kunt u mijn inzamelacties bekijken en mij volgen tijdens mijn avonturen

Actief sinds 29 Dec. 2016
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 11353

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 25 Februari 2017

Naar Malawi!

30 Juni 2016 - 10 Februari 2017

Geld inzamelen voor Malawi!

Landen bezocht: