Dinertjes - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Teun - WaarBenJij.nu Dinertjes - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Teun - WaarBenJij.nu

Dinertjes

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 Februari 2017 | Nederland, Hilversum

Ik heb een aantal keer heerlijke 3-gangendinertjes gekookt. Dit vond ik erg leuk om te doen. Ik kookte een Italiaans verrassingsmenu: met een heerlijke soep vooraf, als hoofdgerecht pasta of lasagne en als toetje tiramisu. Soms was het best lastig om te koken maar gelukkig is alles gelukt. Graag bedank ik alle mensen voor wie ik heb mogen koken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ik ben Teun Swierstra, ik zit in 5 vwo van het Roland Holst College en samen met 20 medeleerlingen en 3 begeleiders ga ik 2 weken lang naar Malawi om daar het land te leren kennen en de bevolking te gaan helpen. Op deze pagina kunt u mijn inzamelacties bekijken en mij volgen tijdens mijn avonturen

Actief sinds 29 Dec. 2016
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 11351

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 25 Februari 2017

Naar Malawi!

30 Juni 2016 - 10 Februari 2017

Geld inzamelen voor Malawi!

Landen bezocht: