Loterij op het trouwjubileum van mijn opa en oma. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Teun - WaarBenJij.nu Loterij op het trouwjubileum van mijn opa en oma. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Teun - WaarBenJij.nu

Loterij op het trouwjubileum van mijn opa en oma.

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 Februari 2017 | Nederland, Hilversum

Vandaag zijn mijn opa en oma 50 jaar getrouwd en zij hielden een groots feest. Daarom kwam ik op het idee om een loterij te houden. Ik had vooraf wat leuke prijzen bedacht zoals een lekker shampoo, bieropeners, een bidon speciaal voor op de fiets, flessen wijn, speelgoedautootjes en nog veel meer. De grote hoofdprijs was een boottochtje over de Loosdrechtse Plassen in de zomer. Ook had ik een geweldige sponsor, het bedrijf Oil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ik ben Teun Swierstra, ik zit in 5 vwo van het Roland Holst College en samen met 20 medeleerlingen en 3 begeleiders ga ik 2 weken lang naar Malawi om daar het land te leren kennen en de bevolking te gaan helpen. Op deze pagina kunt u mijn inzamelacties bekijken en mij volgen tijdens mijn avonturen

Actief sinds 29 Dec. 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 11343

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 25 Februari 2017

Naar Malawi!

30 Juni 2016 - 10 Februari 2017

Geld inzamelen voor Malawi!

Landen bezocht: